16 rujna 2009

Komentar Jadovno 09

Što se tiče Jadovnog 2009., rekao bih da je iznimno kod ovog seminara što je postojala harmonija i prostora i ljudi i to je meni bilo super.

Osobno prošli puta sam imao dojam da je Jadovno tu da bih ja mogao vježbati. Ovaj puta su stvari bile drukčije. Ovaj puta sam ja došao u goste i vježbanjem priznao Velebitu svu njegovu veličanstvenost.

O’Sensei je po meni izvrsno vodio treninge i bilo je dosta vježbanja i sve je bilo vrlo raznovrsno. Neke stvari kao sekvence iz Itosu Goa su mi baš bile potrebne. Meditacija je bila izvrsna. O’Sensei nas je bez puno riječi uveo u temu, a ostalo je bilo na nama. Mislim da sam za sebe osobno dosta dobro iskoristio to vrijeme.

Zahvalio bih se svima koji su bili tamo i mislim da su svi u svojim ulogama doprinijeli da seminar bude izvrstan.


Dubravko

Nema komentara: