09 studenoga 2007

Treninzi...

Prije točno tri godine , kad sam ja došla u Bijeli Lotos Kempo, treninzi su se održavali 4 puta tjedno. U utorak i četvrtak na DIF-u, a srijedom i subotom u Gajnicama. I važno je reći - svaki mjesec se održavao seminar! Sada treninge imamo samo na DIF-u, a seminari su se prorijedili... Uz svijesnost da je vrlo važno vježbati i sam, kod kuće, mislim da je isto tako važno imati minimum 3 treninga tjedno. Da li bi mogli opet nekako vratiti Bijeli Lotos Kempo u subotu u Gajnicama???

4 komentara:

Anonimno kaže...

Marija onda je vrijeme da to organiziraš. Nađi voljnog Sensei-a, organiziraj termin, i skupi dovoljno ljudi koji će dolaziti redovno u Gajnice. Eto... ništa lakše. :)

Anonimno kaže...

Kad sam ja počinjao s Kempo putem treninzi su se održavali 6X/tjedno, 2x u O.Š. Vladimir Nazor, 2x na DIF-u i 2x u Kemijskoj školi, kako nam i to nije bilo dovoljno, Cico, "Ker" i ja smo subotom vježbali u dječjem centru na Ribnjaku gdje je Cici tata bio direktor, pa smo mogli dobiti dvoranu na korištenje. To je definitivno super, no ne i dovoljno...Da bi se to ostvarilo svi smo se angažirali, nismo očekivali da će učitelj/i to riješiti. Nakon 30.g. prakse mogu ti dati jedan bitan savjet, a on je da je bitan pristup, način kako doživljavamo Kempo, naše usmjerenje, što zapravo tražimo, u kojoj mjeri primjenjujemo u životu ono što smo doživjeli ili spoznali tijekom prakse, sve to je daleko bitnije od broja treninga. Inače, veseli me tvoj entuzijazam, tvoj duh i pristup praksi koji su zaista primjereni i hvalevrijedni, to me čini mirnim glede Kempo budućnosti. Naravno, vezano uz ovu i neke druge teme, potrebni su još samo konkretni činovi...

Darko

MarijaBLK kaže...

Drugim riječima - ništa od treninga subotom...

GoranP kaže...

Ako ti to tako želiš onda odista neće biti treninga u Gajnicama. Samosažaljenje nikud ne vodi. Stvari se pokreću jedino ako ih čovjek uzme u svoje ruke i pokrene, organizira... nikako drugačije. Želiš li vježbati subotama imaš dvije alternative - prvo možeš vježbati sama (ili se s nekim dogovoriti pa onda vježbate zajedno) ili organizirati Gajnice. Jura je nešto mrdao po toj temi pa se možeš s njim recimo dogovoriti kad, gdje i kako vježbati subotama u Gajnicama (ili negdje drugdje). Organizacija se svodi na brzu anketu tko bi bio voljan tad i tad na tom i tom mjestu vježbati subotom . Nakon toga se vrlo brzo možeš raspitati kod O'Sensei-a za cijene iznajmljivanja dvorane u Gajnicama i to je to. Ukoliko se ne skupi dovoljan broj ljudi ne može biti niti dodatnog treninga. Naravno vrijedi i obratno. Sve je u tvojim i Jurinim rukama, a ja vam mogu pomoći ako vam pomoć treba. Iz mog iskustva najbolje je ljude staviti pred svršen čin. To ljudi vole jer onda mogu jednostavno odlučiti - da ili ne. Po mom skromnom iskustvu previše dogovaranja vas nikuda neće odvesti.