15 prosinca 2013

"Povezanost Kempo prakse i Mandala" + Obi Kurai Kosa 14.12.2013.g.

Dojo je bio pun, tako da je Kempo Mandala mogla oživjeti i omogućiti
prisutnima iznicanje novih iskustava i spoznaja  o Kempo kao izvrsnom alatu 
na putu osobna razvoja.

Prije početka seminara, od 8-9 h smo održali polaganje za pojaseve koje nam 
je donijelo novi Bijeli Lotos Kempo zeleni pojas: TOMISLAVA SENEGAČNIKA, 6.kyu
Uz Tomislava za pojas su položili:

7.kyu: Maja Tonković i Jasna Žmak
8.kyu: Goran Sergej Pristaš
9.kyu: Iva Fejzagić, cijela obitelj Vranješ Tatjana, Dora, Ninoslav i Mateo, te uz
njih Tana Tandarić i Katarina Arić

Svima čestitke na pokazanom znanju i vještini.

Seminar je imao svrhu uvesti nas u svijet Kempo osobnih iskustava na jedan od
tradicionalnih načina, a to je putem povezanosti s Mandalom pet elemenata.
Prvo smo um i tijelo značajno energetski osnažili da bi zatim kroz praksu
omogućili ostvarenje postavljenih ciljeva.

Za one koji nisu bili na seminaru samo isječak iz teoretskog dijela kao uvoda
u temu seminara.

"U našoj školi Bijeli Lotos postoji izvjesna specifičnost, a ona se sastoji u tome da se smatra važnijim prenošenje učenja od samog učenja. To je Bijeli Lotos hermeneutika. U tom smislu ona uključuje boje, pokrete, konkretne i diskretne forme, obrasce disanja i objekte meditacije. Na taj način mi izučavamo međuvezu makrokozmosa i čovjeka. Na ovom mjestu dolazimo do našeg temeljnog alata, a to su Pet elemenata (kin. Wu Hsing) odnosno u Kempu Pet Pingan Kata. Oni opisuju četiri osnovna oblika postojanja/djelovanja s jednim ujedinjujućim centrom. Ovime započinje naš put istraživanja u području tjelesnog, emocionalnog, mentalnog i duhovnog života. U Wu Hsing metodi studiranja sve se vrti oko centralnog petog elementa koji je pak simbol transcedentalnog. Sva ta proučavanja slikovno mogu biti predstavljena u ilustracijama koje zovemo Mandalama. One su istovjetne našim Katama obrascima razvoja na sva četiri polja. Kempo Pingan Kate omogućuju praktičaru otkrića u ta četiri područja. Izuzetno je važna uravnoteženost kako ne bi došlo do razvoja jednog na uštrb drugog. Jedan od najtežih i najvažnijih zadataka učitelja je upravo pomaganje studentu na putu uravnoteženja. Sve ostalo u našoj školi trebalo bi biti utemeljeno na heurističkom sustavu gdje je osobno iskustvo (otkriće, spoznaja, uvid...) najvažnije".